::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 15, 2009

TAG kali ke-33

Lahaaiiii... semalam aku skodeng blog si POSH76 ni baru pasan yang dia ade TAG aku..
sowy la posh, sungguh aku tak pasan atau tak ingat huhuhu..
ok ni aku jawab... moga ko puas ati ek

1. Apakah hubungan awak dan dia? (Sesiapa pun boleh)
ni soklan utk hubby aku ke?
kompomla dia HUBBY aku kan

2. 5 impression terhadap dia
~ Kuat majuk ekeke
~ Ringan tulang
~ Ske ketawa
~ Ske berciter
~ Sekapla ngan aku

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak
memberi aku zuriat2 yang sempurna dan comei2 belaka ihiks..

4. Perkara paling memorable yang dia kata pada awak
I luv n miz u le ihiks

5. Kalau dia kekasih awak.. awak akan
dh jadi laki watpe plak nak jadi kekasihnye :P

6. Kalau dia jadi musuh awak. awak akan
erk! jgn r...

7. Kalau dia kekasih awak. awak akan:-
takde soklan len ke..asik dok ulang soklan ni jek

8. Kalau dia jadi musuh awak... mungkin kerana:-
huhuhu molotku yang lepas ini uhuks..

9. Overall impression ttg dia:-
~ Baik ati

10. The most desirable thing to do to her/him:-
Coti2 mesia.. bole merapatkan lg kemesraan

11. Apakah awak rasa ttg pandangan orang terhadap awak?
ntah.. tanye drang la ekeke

12. The character of you for yourself?
Cepat panas

13. On contrary, the character you hate about you
Kurang keyakinan diri

14. The most ideal person you want to be with:-
Aaron Aziz..aci gitew? ahaks..

15. For people who like you.. tell sumthing about them:-
berkawan la dengan sejujur dan seikhlasnye

16. Ten people you tag:
http://nazreenlove.blogspot.com
http://ciklinn.blogspot.com
http://loveaqsha.blogspot.com
http://leadleedeeashawtee.blogspot.com
http://princeredzha.blogspot.com
http://sweetfiza.blogspot.com
http://adlin2008.blogspot.com
http://chamizah.blogspot.com
http://hasnahmusa.blogspot.com
http://syuqsaf.blogspot.com

17. No.2 ada hubungan dgn siapa?
ngan hubby dia le

18. Is no.3 female or male?
ofkos la female

19. If no.7 and 10 have a relationship.
mayb la kot kalo drang add sesama sendiri ekekeke

20. Mcmmane dgn no.5 dgn no.8?
memasing okeyyy

21. No. 4 single kah?
nope! istri tercinta buat suaminye ihiks..

22. No.1 belajar apa?
eryn, ko blajo ke..darjah bape? ihikss

23. Say sumthing about no.9:-
erk! tak bape kenal juz kenal di blogger jek tp dia mmg okey


post signature

6 luvbites:

sweetfiza said...

uit...
ada tag tuk fiza yer ...
hehehe...
akan ku buat nnti yer ....: )

<< s| tED| >> said...

hari ini hari tag sedunia ek?

ibu_umairah said...

musimmmm tag kembali...nasib baik tak kene

Farasela said...

mcm susah jerk nk jwb tag tu...hehehe...tag akak yg lps dah dijwb yek...

POSH76 said...

hang mmg sajer jer buat2 tak nampak...tak suker tau...hehe..

POSH76 said...

nasib baik hang buat kalu tak majuk nanti..hehe...maaf ditime sbb ibu mengandung kureng vit baby dah amik..hehe