::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 24, 2009

Sarat wehh

Semalam aku MC/coti begitu jugak arini..
Sebab aku btol2 dah tak larat nak p opis...
Bukan tak larat keje banyak tapi tak larat dok melanguttt jek depan pc tu takde keje...
Tak larat jugak asik nak duduk jekkk
Nak jalan2 lagi la tak larat sebab 'kat bawah' ni dah rasa cam berat sesangat..
Tapi semalam aku dok umah, siap kemas2 umah lagi...giler tolll
Yang mana keje2 dulu tergendala, abis aku buat sume
Sapu umah..sapu tangga..sapu kat atas.. kemas rak buku dan packing baju baby
Yang lom aku buat ialah packing baju aku, lipat ken (rasanye ni tugas hubby aku ni ekekeke), beli tilam/katil (pas banak nnt)...erm pe lagi ek... ade la a few things yg aku nak buat tapi tula..sarat aku ni membataskan segalanye.....
ermmm okla kowang.. nanti aku blogwalking ek.. sesambil tu layan entry2 basi dari aku yeee...

eh lupa nak btau...
hanya ade 15orang je yang bg alamat, yang len mana?
takmo ke?
Lupa plak nak btau, send alamat tu letakkan skali link blog sebab aku sendiri tak kenal sape yang send aku alamat tu, tapi yang kelakonye..kowang bagi aku alamat tapi tak bagi nama penuh so leh ke aku send sebenier untuk kowang ni atas nama glemer kowang? hehehehe
bg masa aku nak poskan sebenier2 utk kowang ye, tapi kompom sblom aku branak ihiks..

post signature

5 luvbites:

attyfir said...

aku tak ye na..nasib ko kasi tau ko mc..kalo seminggu je aku tgk blog ko tak hapdet..arus aku kol.tanya ko kenapa..jaga diri ye na..apa2 nanti sms den..

Neeza.Areef said...

ko ade kan add aku

Farasela said...

Kak...Sayanyer alamat ok kan?akak relax2 ye...mmg dah sarat gayanyer...sabar...dah dekat le tu...

myQza said...

ekekekekke.. bg alamat x bg nama?? ha ha ha mungkin posmen tu ada kuasa sakit.. ha ha ha

Unknown said...

atty
hehehe atty, kalo aku kebabom pun kompem aku sms ko hehehe

neeza
ade...ade..

farasela
kiter kan dh slalu kontek kompom ok nye hehehe

tedi
malas kwn ko! ko tak bg alamat pun kat aku huhuhu