::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 7, 2009

Syukran..syukran

Nie salah satu pezen yang QAISYA dapat n nak tau dari sape.........
ni dari salah sorang
blogger aku gak ni cuma time dia datang, tak sempat nak snap pict huhuhu
tapi cam drang tau jek anak2 dara aku ni ske Kitty...
truja anak2 dara aku tapi sblom drang menjahanamkan bek aku simpan awal2 ihiks

Disebabkan QAISYA alhamdulillah rejki melimpah dapat angpau pun bole tahan banyaknye so aku buat la pezen ni untuk simpan angpau yang drang dapat....

Kotaknye nampak biasa tapi sayang nak buang ooooooooo
manala tau kot2 aku nak buat contest n nak kasi kowang pezen tapi takde kotak kan so HARUSSSSSSSS disimpan kotak ni ihiks....


post signature

6 luvbites:

Farasela said...

lawa2....elok utk anak2 menabung...jgn korek blk ye...

neezareef said...

ala..aku dah le hantu elo kiti tuh..nak? heheh

<< s| tED| >> said...

wah!! menabung menjamin kesejahteraan hiudp.. menabung gak leh guna waktu terdesak.. ekekeke

[yAN!e][pUTraJAya] said...

comel hadiah2 nyer.....

POSH76 said...

kiutnyer coin box hello kitty tu...

Lina said...

cute la plak harap2 diorg suka haha itu pun anak aku minat sib baik dia koyak skit jer pembalut hadiah tu klu tdk kene balut semula