::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 31, 2009

Kacamata baru

Ni spek lama aku.. ekceli aku dah lama nak tuko sebab cermin dia dh serpih.. Masa memula beli tu cermin dia serpih kat tepi atas kecuaian tokei kedai tu sendiri tapi aku pun lupa camne aku leh tak mintak ganti... pastu dia serpih kat bawah plak so memang nampak ketara sangat la kalo org tengok dekat2...
Wat plak cermin dia banyak giler calarnye...
Selama ni aku pakai bertahun2 idakla secepat dan sebanyak tu calarnye..
Masa beli tu memang murah tapi tak sangka kualitinya tak elok...
Nampak tak bingkainya?
cantek gak kan.. berbelang2 merah itam...
tapi tula, nak tuko cermin saja pun kena tinggal 2..3ari spek mata ni, dah tu aku nak p mana2 tanpa spek mata mana bole... buta la jawabnye..
So nak taknak terpaksa beli yang baru jugak huhuhu

Besar giler bekas spek mata ni...Kaler oyen lagik ihiks

Tadaaaaaaaaaaa ni la spek mata baru aku...
Memangla mahal sebab setara aku ni tak penah dapat murah (maksud aku RM150 kebawah) bukan bermaksud aku ske yang mahal2 tapi sebab power aku tinggi wooooooooooooo
kalo dicampo dua2 dalam 1200++.. so harganye kompom la dalam 4..5ratus..
Kalo dapat 3ratus pun sebab ade SALE...
Kekadang jeles tau bile orang leh tuko2 spek mata dengan harga RM100 lebih
Malangnye aku takle wat spek itam sebab kalo wat pun mesti ade power kan dan harga pun spesen gak huwaaaaaaaaaaaaa sian akuuu.. takle nak melaram

Bingkai kali ni tak bape lawo tapi disebabkan tingin kaler coklat plak so amik jek la yang ni so skang aku dengan berkacamata baru ku tapi owang tak pasan sangat sebab designnye sama so tak nampak la sangat hehehe

post signature


5 luvbites:

Farasela said...

Lawa je spek tu...bekasnyer lg lawo...sy suker orange...

neezareef said...

aah la ptt arr x pasan...sama jew design die

<< s| tED| >> said...

comin mato baru.. kawan aku beli comin mato rm 400 ke atas..s etiap tahun tuko.. apakejadahnye beli mahal2 sgt.. ekekekke

saya said...

wahhh...cahayamata baru..kacamata baru... bravo..bravo.. kejap je lagi nak due kan? saya doakan semuanya selamat..dah due jgn lupa lak update blog ye. hehehe..

chamizah said...

ena..kire ok lagi a tu power spek ena..nak banding ngn cha..bule dikatekan tahap bute la..hahaha..mata belah kiri je power 1000+, kanan 900+..huh..x bute namenye tuh??..nak tuko spek pon, tnggu 4-5 tawon, sbb mahal gile..smpai doktor mate pon ckp, srh cha buat laser mate..tp kne sedia la rm5K. plg murah spek cha dpt pon rm500+..klu x, mau cecah 700-800...huhuhu..