::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 30, 2009

TAG Ke-40

Ye!ye! aku dapat TAG dari atty..
Ske weh..selama ni wat TAG dari mencuwik jek ekekeke tapi kali ni dapat elok jek ihiks..

TAG kali ni mengenai HENPON ye kengkawan
Meh kiter jawab TAG ni...

Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
Henpon aku skang ni ke? Ermmmm bape lama ek...
Setahun lebih kot.. tak ingat la plak..

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?

henpon SE aku, aku letak gambo anak2 dara aku la.. n henpon Nokia aku, aku letak gambo aku ngan hubby tapi skang ni dah lama henpon Nokia tu tak aktif.. Ade dok 'sekong' dalam handbag yang aku dah lama tak pakai tu...

Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
hahaha sama r ngan atty.. aku tak reti nak cek.. Tapi dulu aku ase cam jumpa jek tapi skang ntah mana ntah, puas dah aku cari ekekeke

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf 'M'?
gagah aku p cek.. ade dalam 14orang..

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
ni henpon pertama aku.. harga dalam RM150.. masa dulu tu pun dah kira mahal woooo ihiks..

Haa ni aku ibaratkan henpon kapel antara aku ngan hubby la... sebabnye beli sama.. Masa tu harga dalam RM350 asenye... mahal jugak masa tu huhuhu

ekceli aku ade satu lagi henpon model SE yang jenis flip tu tapi puas aku cari gambonye, dah lupus kot huhuhu...
haaa ni plak henpon aku yang paling cikai..
Aku beli henpon ni pun sebabnye masa tu henpon aku tu rosak so henpon ni just sandaran jek la.. masih ade lagi dalam simpanan aku.. sekong jugak muahahaha



ni henpon paling aku ske sebab flip..
Aku memang berkenan bebeno ngan henpon ni tapi lama2 pakai.. memang btol org kata.. kalo antu sms, takyahla guna flip atau slide, memang cepat rosak tapi aku punye tak rosak pun cuma ase leceh nak bukak tutupnye...
Tapi memang cuteyy la henpon ni..

Nie henpon yang aku pakai skang tapi dah tersekong...
Nie tak silap aku pezen dari hubby aku sempena besday aku rasanye...
Nokia punye setting memang dah serasi ngan aku



Dan nie henpon latest aku yang aku dok kuluk kilik ler ni..
Henpon ni pun aku beli sama ngan hubby aku..
Aku kaler itam (mesti pilih itam sebab nampak brutal sket kan muahahaha) n hubby kaler silver tapi biasala hubby aku, ske bertuko2 henpon... So yang dia dah takde dah..
Walaupun setting dia aku masih tak bape pandai, asaikan aku leh kol, sms, snap pict dan dengar MP3..udah mencukupi....


Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
Ekceli aku ade 2 talian yangmana SE aku guna maxis dan Nokia aku guna celcom.. Aku guna dua2 talian tu sebab save bajett bila kawan2 aku yg guna celcom, leh aku guna line tu so tak mahal la sgt kan dan begitu juga sebaliknya tapi takkan la ade 10 talian, aku kena beli 10 henpon kan.. ilang akai pa...
Tapi disebabkan golongan kawan2 aku ramai yang pakai maxis dan kebetolan plak aku ase leceh pakai 2 henpon ni, so tu pasai la henpon aku satu lagi tu tersekong jek n line celcom tu pun dah lama tamat kot ihiks

Nada dering yang anda gunakan?
dulu aku ske letak ringtones lagu2 baru tp skang lebih senang yg muzik rancak jek
Senarai top 5 yang anda selalu msg?
~ ngn kwn bek aku kat putrajaya
~ ngn hubby aku
(2 org jek yg aku SLALU bersms, yg jarang2 tu ade la gak)

Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?
B Cyg

Orang yang nak di tag 5 org ni sahaja :
1)
http://ayenmuda.blogspot.com/
2)
http://neezareef.blogspot.com/
3)
http://azlinamy.blogspot.com/
4)
http://anggerikrimba78.blogspot.com/
5)
http://yanieputrajaya.blogspot.com
muahahah so jawab tau TAG ni... nak ngat tengok koleksi henpon2 kowang ihiks...
post signature

8 luvbites:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ye ye ye
tak kena tak kena
nampak sangat aku tak glamour kan na...keh keh keh

re : usahler ko pertikaikan Na....tu, 5 tahun yg sudah....sekarang nie pinggang dah 2 kali ganda size dulu...tp percayalah...itu sememangnya aku...keh keh keh....

takpe Na, lepas ko balik pantang...aku akan pastikan aku mengecik sikit dari sekarang nie...cabaran nie Na....ha ha ha

achee_b165 said...

enpon kita sama lar.. k530i...

~p-na mama oja~

myQza said...

aku nak curo tag yang ini! yeshhH!!
ha haha ha

dah ada 2 dah tag dalam pemerhatian ni.. ekekekeke

attyfir said...

bnyak gak hp ko guna..na..

its me said...

ena meh aku nak tanye ngan kongsi info jap...ko nak kat otel ke nok...kalau kat otel kan yg paling murah leh dapat rm80++...emm buffet la kan...tapi kalau rm 30 yg aku pamerkan tuh restaurant biasa jerk...hah ye sgt biasa...

tapi kan kalau nak yg best sikit macam bora ombak ker...intai intai ker aku tanye yg menu dinner okies sikit adaalh dekat 60++ gitu...emm ape pun nanti aku wat vote tuk menu...sape nak leh la join..tak mo tak der la pak saan kan weh....err ape kate ko komen kat blog n3 aku tu...leh share ngan kenkawan kan....

Farasela said...

manyaknyer hp...huhuhu...makcik kayo!!!!jgn mare yek...gurau sajork!

Neeza.Areef said...

yela asal tag je aku
asal aku je tag
dah bederet tag aku susun nih bila nk wat tah..

smpai ati ko nambah utang aku
uhuk2

Lina said...

oppss kene jg yer nanti aku buat ek ena...