::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 10, 2009

Makan satey nyum3

Pas hubby men futsal, kitaorang p melantak plak..
ceh! dari nak ilang kolesterol, jadi menambah plak kolesterol hubby aku...
Tapi takpe, hubby aku gemuk takpe jangan aku udah hehehehehe

Nie yang kitaorang order..
Tak banyak pun dalam 20 cocok...
Itupun hubby aku kata takut tak abis, aku kata takpe, kalo tak abis kiter tapau...

Adik hanya sempat makan dalam 2 cocok pastu makan nasi impit jek sampai licin...

Kakak tika ini takde mood, asik cakap suh tapau jek bawak balik..
Alasan dia kononnye dia ngantuk.. pelik gak..
Tapi aku tau, mesti dia sakit prot...
Dak2 ni sejak makan obat cacing, rajin bebeno sakit protnye..
Nape ek....


Yang pasti sate2 tu abis dilahap oleh Ibu dan Abahnye muahahahaha

post signature

6 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

nyum2..aku pun mkn sate mlm tadi... hehehehheh

atie said...

Adeeh, sedapnya sate ena....

neezareef said...

agak2 raya nnti aku baru leh mkn sate kot...

ninie said...

yummy.... sdpnya sate...... teringin la pulak tekak ni nak makan sate...

sweetfiza said...

aduyai ...
kenapa ler skrg ni x leh nak tgk mknn ni ...
huhuhu...
ari ni menu fiza sate ler gamaknya ...
heheheh....

POSH76 said...

lepas ni mesti ramai blogger p beli sate..hehe..aku pun terliur dibuatnyer...