::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 2, 2009

Barang baby

Ermmmm ekceli baru2 ni aku ade gak bongkar sekotak besar baju2 lama budak2 ni kan..
Dah nama dapat anak pompuan so tak susah2 aku nak beli baru kan
So bile dah dibongkar2 tu aku tengok banyak gile baju2 baby drang dulu.. napkin pun elok lagi malah banyakla mende2 yang masih elok yang tak perlu aku beli..
Alhamdulillah............. save bajet ihiks....
So barang2 baby yang perlu aku beli cuma ni je kot...
Pampers.. alatan mandi dan tisu basah je kot...
yang len, tengok r kalo aku ajin, aku belila lagik ihiks....
weh lina, ko dah beli pe untuk baby?

post signature

7 luvbites:

ikiqzana said...

ena.. seronoknyer bila nk dpt baby..
zana bila laa agaknyer... hehehe..

POSH76 said...

bestnyer kalu gegirl..leh pakai mcm2 baju....

sweetfiza said...

fiza pun dah kemas2 barang baby ari tu ...yang farisha punya dulu ..
sebakul gak tu ...
tp tuk baby baru ada gak beli skit2 ...

ibu_umairah said...

wah kak..dah beli barang baby....betul cakap akak tu,selagi bole pakai baju yg lama-lama baik pakai kan.....coz bb nie cepat membesar

<< s| tED| >> said...

waaaa wee!! Nak dapat baby lagi ke? bila due??

LoVEaQshA said...

beshnyer bli brg2 bby...
xsbr nk tgu ank buah br kuar...
nti dh deliver gtau erk!!~

akak nti email address kt email zura yer..ada something nk post...

neezareef said...

paling syok bau barang baby..dulu anak 1st aku asek bkak je box brg2 baby yg dibeli..kemaruk tul...