::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 28, 2009

TAG ke-37

Phiewww lama giler aku peram TAG ni..
Hanya disebabkan segan ngan beg tangan lama aku..siap suh Cha bagi aku masa lagi sampai aku beli beg tangan baru ekekeke tapi nampaknye, tak beli2 lagi beg tangan baru itew...
So disebabkan aku ase aku ade dah buat TAG ni dolu2 kala so rembat la sket gambar2 yang dulu cuma yang ade dalam handbag ni jek yang tuko sket...

Meh layan TAG dari aku

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja
Hehehe ni la beg tangan yang aku nak tuko tu.. Masa ni elok lagi sebab aku kipnap gambar lama.. kalo tengok yang latest ni ish..ish..ish.. sian sian... ase nak bawak beg tangan aku tu ke ICU wakakakaka

2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu.
sila sertakan gambar sekali, kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

Ok, dalam ni mesti la ade purse aku kan..
Kalo takde, tak berduit la aku...

Henpon ni pun mesti la ade kan..
Leh kontek n bersms ngan kowang kan..
Ade ke aku bersms ngan kowang? hehehe

Tak lupa jugak lipstick dan compact powder aku...

Tisu pun mesti ade, manala tau kot2 terbersin ke.. haa! time tu nak gagau ke mana la nak lap hingus tu.. takkan kat baju or tudung ko ekekeke

Dan yang paling penting..............
gula2 untuk ilangkan bau molot 'honk' 'honk' ekekeke

Simple kan yang ade dalam handbag aku..
Tu pasai aku tak bape ske handbag yang besar sangat ataupun yang kecik sangat..
Biar yang sederhana jek..
Satu lagi aku tak ske letak banyak ngat barang2 dalam handbag, susah nak cari wooooooooooo


3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.
Ske sebab tu jek la hangbag aku, takkan ske2 ati tak ske kot :P
(bape byk kali 'ske' daaaaaaaaaaa)

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda itu
ermmm takde istimewa pape pun.. beg tu murah jek.. jenama LENO

5. sila tag 10 orang yang lain
Aku TAG sape2 yang baca TAG ni aci tak ekekeke


post signature

7 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

weihhh aku nak bg award anak murid terajin okeyy...

<< s| tED| >> said...

ekekekekeke.. aku malas nak jawab Tag beg. beg aku x serupa beg..

Ena Qaisya said...

ciklinn
aku dh skodeng blog ko..takde pung award tu huhuhu

tED|
ko jawab gak tedi :P

Farasela said...

sy dah baca tag nie...kene jwb le...hutang 3 tag dr kak ena..nanti sy jwb yek...hehehe...sok le mayb...

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia....
benda wajibul qonnah mesti ado...





TISU kecik itu.....kekkekekkekkeke

HASNAH said...

Ena, Lain kali malas dah baca tag engko...asyik kena jek...he...he...

ibu_umairah said...

rajin betulll akak lansaikan hutang tag.....