::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 23, 2009

Makan Kedai Mamak

Balik je umah, mak kata tingin makan tosei so kitaorang bawak la mak p makan kat kedai mamak..
Ekceli aku bukan tak ske makan kat kedai mamak tapi aku tak pandai nak makan pe melainkan roti canai...
Takkan nak order roti canai lagi sedangkan pagi tadi dah makan roti canai
hurrrmmmmmmmm
Dak ni memang slalu ske tolak rejki n tuah tau...
Asai orang nak p makan jek, dia tdo..
Tula, masa siang Ibu suh tdo, takmo...
erk! camne nk tdo ek, Ibu ajak p jalan2 ekekeke

Tapi ok gak makan berempat jekan..
Wat plak Kakak dok jauh dari Ibu, aman sket Ibu nak makan muahahaha
Kijam tol Ibu

Abah order capati
Yang ni paling aku tak reti nak makan sebab rasanye cam makan tepung jek huhuhu

Mak plak makan tosei seperti yang diinginkan
Ermm ok gak, rangup ditepinya tapi aku still tak bape ske ihiks

Kakak ngan menu biasa dia la roti canai walhal kat umah pagi tadi dah makan dah roti canai..
Tak jemu2 dia ni..
Cuma kali ni makan ngan gula walhal kuah kari ade tu lagipun pedas sket kuah tu

Aku?
Pestaim cuba roti sardin, tu pun atas suggestion hubby aku
Huhuhu tak sodap! aku makan kulit roti jek, sardin tu dan selebihnye hubby aku yang bantai.. mujur baru hehehe

So sume dah kenyang dengan masakan mamak, jom balikkkkkkk

post signature


12 luvbites:

sweetfiza said...

fiza pun tak reti nak mkn benda lain klu gi kedai mamak ni ...
roti canai je la ...

RaFFLeSiA MeRaH said...

memang menu kedai mamak itu ajer laaa....tapi kalau sesekali order mee goreng mamak, pun ok gak....mkn time panas2 kan....

Farasela said...

hehe...family sy slalu gak layan mamak...x tau le mamak tu buh apa sampai depa lain...x tau le kalu sbb kami nie ada keturunan penang..abah sy le...pastu, ada gak leh layan teh tarik susu lembu...freshnyer susu...hubby sy, tiap2 pg sarap kat mamak...

atty's said...

mesti kedai tu buat tak sedap na..kalo kat bangi nie kat.

kty suka kedai mamak ameralli..tosai..ngn maggi goreng nya sedap..

kalo roti sardin suka kedai melayu ..besh woo ..

ibu_umairah said...

tolakkkkk rezeki yer adik ini......

pieya said...

ni bkn kat tandoori ker?coz my mum like tosei also...

~~ciklinn~~ said...

aku pun takleh gak mkn tosei.. huhhuhh

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tgk n3 ni
rasa mcm nak bekpes kat kedai mamak lak pagi nih

hahhaha...adik..awat tidoq atas kusi tu? hehhe

ღ lie _nurulz ღ said...

tosei dan capati..
urmm..my pebereto tuu..
yummy..yummy..!!

neezareef said...

wuiii...aku mlm td pn lepak kdai mamak tp x mkn..aku kaco air milo ice myra je skit..

biasa arr aku mmg x bekenan ngn mamakz food

Ena Qaisya said...

fiza
ha tau takpe... akk pun tau makan tu jek

rafflesia
mee grg mamak mmg best hhehehe

farasela
hahaha jgn dia minyak tiak mamak udah hahaha

atty
nnt ko bawak aku p mkm megi grg ek..

ibu_umairah
tgk badan adik la, maintain cekeding kan hehehe

pieya
tandoori? erk tak taula plak ihiks..

ciklinn
ekeke sama la kiter

yanie
heppp jgn mkn byk ngt nnt gemuk :P

nurulz
yarrkkkkkkkkkk

pieya said...

ni kat kedai mana ni kak??