::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 7, 2009

Banyaknye pezen..

Kini tiba masanye time bukak pezen...
ingatkan nak bukak malam tapi disebabkan kazen2 dia dah nak balik gak petang tu so untuk memeriahkan sket majlis pembukaan pezen2 tu so si QAISYA request nak bukak trus pas abis majlis... Gpun takut drang ni tido pas mandi nanti almaklumla seharian tak tido n dok terkinja2, takut gak la kepenatan malam nanti kan.. dah tak sempat nak bukak malam tu..
Memang masih ade esok tapi Ibu dan Abah plak tak sabar nak tengok ape yang orang kasi muahahahah giler punye makpak ihiks...

Tu pezen2 yang QAISYA dapat..
mesti model besday gurl ade gak disamping pezen2 nye kan hehehe

Semangat drang membuka termasuk Abahnye skali...
Oh ye kazen2 dia pun semangat gak tolong membuka n tak lupa jugak Ibunye tapi takle la interprem muka Ibunye cuz nampak sangat kegelojohan Ibunye itew muahahaha

Kakak dan Adik disamping pezen Umi Suri (mak kepada kazen2nye tapi tak dapat mai sebab ade hal)

Model embem disamping pezen2 yang diterima..
Adik tika ni?
tak tido lagi cuma tengah majuk pasai pe ntah so modelnye sowang jela..
dah rugi, padan muka Adik...

Nie la pezen2 yang QAISYA dapat...
thanx pada si pemberi2....


post signature

9 luvbites:

~~ciklinn~~ said...

wahh bykknyer hadiahh yer..... bertungkus lumus ha... ibunyer membukak hadiah...

wei aku bukan sibukkk yang oii..tpai aku malas....muahahhahaha

<< s| tED| >> said...

makpaknye pun seghairah anak2 ek..? tp kita masa ticik dulupun dapat hadiah pensel sebatang.. umanggg ai sukanya.. ekekeke

neezareef said...

byk hadiah bebudak murah rezeki...

tu ade set golf tu jgn mak paknye yg lebih2 ya..ahaks

Farasela said...

byknyer pezen...nie nk wat gak utk anak2 ku...next year pastikan nk wat party gak...ihiks...

PerantauSepi1306 said...

amvoiiii meriahnya hadiah anak dara berdua nie.. misti suka hati je ni kan :D.. hehhehe kembang jap nengok baju yg dipakei.. ;p

ninie said...

amboii murah rezeki anak-anak ya... dapat adiah.....

HASNAH said...

banyak nyer adiah....mesti sronok kan...

atty's said...

murah rejeki anak2 ko na..

POSH76 said...

bestnyer dapat banyak pesen....