::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 30, 2009

Naik taraf

Nie bukan naiktaraf jalan tau tapi naiktaraf koleksi novel2 Alaf21 aku hehehe

Dulu setingkat jek novel2 yang aku kumpul...
tapi skang
v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

v

hehehe dah 2 tingkat wehhhhh
tu pun ade kawan dan kazen aku yang pinjam..
Harap2 drang tau la pulang smula novel2 aku tu huhuhuhu
Tapi dah lama stop membaca ni.. bila nak baca balik ni..
Masih ade masa ke nak baca balik ni sebab pasni ade baby..


post signature

8 luvbites:

Farasela said...

Rajinnnyer membaca...bagus2...sy lak x minat membaca...minat mengira...ihiks!lain lak...

atty's said...

beshnya kalo aku dpt g umah ko nie..mau tak bergerak tak makan tak tido baca novel jew..

ima shhs said...

suatu ketika dulu, aku juga pembaca dan pengumpul novel tegar...huhuhu... tp skrg dah takder masa dah...sibuk bangett..!!..waaa.....

LoVEaQshA said...

Akak bile nk bg zura pnjm novel2 tue sume??????

Hjg thun zura g kuantan siap sediala yer zura akn rembat novel2 akak!!!~
(huahuahuahua gelak jahot)

neezareef said...

mak datok sok leh trn kt anak2 ko lak k ot2 la diorg pn ratu novela jugak kan

messyremo said...

perghh...

ini mmg true fan btol~~

Ena Qaisya said...

Farasela
minat mengira ek.. patutla ske bisnes :P

atty
meh, dipersilakan datang ihiks..

ima shhs
pe yg ko sebok ngt tu ima.. sambungla smula minat ko tu hehehe

zura
meh dtg umah akk meh... akk bleh jek bg pinjam janji jaga dan pulangkan smula muahahah

neeza
tgk pd Kakak mmg nampak dah ikut jejak aku ihiks

Eyna's said...

Wah...syoknye ada geng suka ngadap novel.....hehehhe