::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 17, 2009

Puding Pisang

Kowang ske tak puding pisang?
MasyaAllah kowangggggggggggg.. my peberet ni wehh
Dulu masa rajin2, aku ske wat jala mas atas dia...
lagi bessssssstttttttttttttttttt
Aku ske kuah puding yang mak aku buat, pekat dan manis..
Kalo beli kat mana2, mesti cair dan tak bape sedap..
Wat plak pisang lemak manis tu lembik, perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh siooooootttttttttt meleleh...

Ekceli dah lama aku kepingin...
adela sminggu lepas aku cakap gitu2 je kat mak aku..
alik2 mak aku buat alhamdulillaaaaaaaaaaahhh
tapi sayang, masa tu aku dah kekenyangan so makan pun sket..
Aku ske makan yang panas2.. kalo dah masuk peti sejuk memang aku tak jadi makan la.. ntah! rasa cam tak sedap n geli pun ade.. aku pun taktau huhuhu
anywayy thanc mak sebab wat utk NA..
Cayang omakkkkk


post signature

13 luvbites:

neezareef said...

akak ipo aku suke wat gini

tp aku kureng skit..aku mmg suke pisang lembek2 tp mkn gitu je la tade kuah gitu..

kalori weh kalori...1,2,3....10,...14...ahhahaa

sweetfiza said...

pernah makan puding ni masa MIL wat...
MIL fiza org pahang gak ..jerantut..

atty's said...

alor na..len kali buek.pos laju le kat aku weh ..

[yAN!e][pUTraJAya] said...

nak resipiiiiiiiiiii....

sedap nyeeeeeeeeeeeee

time ngandong...mcm2 leh dapat eh..?

hehhehe

ninie said...

untung badan omak buatkan puding pisang... mcm tingin pulak nak makan ...hehehe

Zanna_MamaBatrice said...

adoi ena...
meleleh ler air liuq
nengok pisang tu berenang seperti memanggil2 masuk ke mulut

<< s| tED| >> said...

asal pisang to golap??

wah.. bagilah resepi makcik.. :P

Farasela said...

sedapnyer ler...baca n3 mkn2 nie, sumer menyelerakan...

ct rahani said...

x penah mkn la kak.. pengat pisang ada la.. huhuhu..

my_name_is_omar said...

waaa..

sedapnye kak..

tak pernah rase lagi..

Ena Qaisya said...

neezareef
erk kalori gak ke weh.. kan guna susu cair jek..

sweetfiza
org pahang wat puding mmg best hehehe

atty
haha yolah tu..smp kat ko yg dah basi.. sanggup mkn?

yanie
erk! nk resepi? adehhhh
hehe cenggitu le.. meh peknen meh ihiks

ninie
mak aku pndai masak, nk harapkan aku, haraaaammmm

zanna
wakakaka poyola ko zanna..igt akan diet ko tu ekekeke

tED|
golap sebab kena grg dulu la makcik, br jadikan puding.. nk resepi? meh r dtg umah aku jek ihiks

farasela
alaa buat je la..farasela kan pandai memasak hehe

ct rahani & omar
kena cuba..cuba skali nk byk kali hehehe

PerantauSepi1306 said...

owhhhh baru je cam tgk siaran maska2 kat tv pun ado tunjuk cara membuatnya

POSH76 said...

nampak cam sodap jer...leh terai ni..lain dari yg lain...hehe