::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 8, 2009

Tetamu paling lewat

Aku sangkakan dah takde tetamu malam tu so makanan yang lebih sket tu aku suh jiran aku pulun bawak balik..
Yelaaa.. nak tinggal kat umah aku pun kompom dah tak terusiknye....
takut jadi santapan tong sampah jek pagi esok so better dia amik bawak balik sebab dia ramai anak2 yang boleh mengabiskan...
Tanpa disangka malah hubby aku sendiri lupa yangmana ade dua family kawan dia janji nak datang malam..
Apelagi, aku gelabah giler la korek2 pe yang patut...
mujur ade ngam ngam soi untuk drang kalo idak malu woooooooo

Dalam tak sedar n tak sangka tu, tiga si kawan karib yang dah lama tak jumpa n bergurau senda telah memakai baju belang yang spesen cuma kaler jek len wakakakaka
sowang baju belang pepel (hubby aku la tu)
sowang belang merah
sowang lagi belang biru
n peristiwa yang kelakonye bile balik tu, anak yang pakai baju belang biru tu punyela pnakot ngan hubby aku alik2 sambar jari jemari hubby aku n pimpin ke keta..
masa tu masing2 tahan ketawa.. mayb dia pun agak pelik n bile dilihat kat sebelahnye..jari jemari hubby aku yang dia silap sambar, pe lagi trus berlari dalam keta n buat2 marah walhal malu giler hahahahaah

Ini pula kaum2 Ibu..
mujur len2 pakai baju ekekeke
anyway thanx sudi datang n mintak maap kalo ade makanan yang tak cukup ek


post signature

4 luvbites:

Ciklinn said...

seb baik ada lagi yg ngan2 soi kan.. hehehehe

yelah budak2 kalu malukan mesti pehtu buat2 ngamuk..heheh

ct rahani said...

cmner leh x pasan salah pimpim tangan org len tuh.. lawak ar.. hehehe..

Neeza.Areef said...

mujur la ade koret2 pn..jgn kerak sudah!

Mamamanja said...

kalo xde terpaksa idang sekut kering jerk ler.. huhuhu