::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Saturday, July 18, 2009

Undilah aku!!! (RUMAHKU SYURGAKU)

Wokeh kowang.....
Contest RUMAHKU SYURGAKU anjuran
MAMA D telahpun rasminye ditutup tapi undian untuk sape yang bakal menang tu telahpun dibuka...
So pelagi kowang, undila untuk aku di n3 berikut...

http://mamadanish78.blogspot.com/2009/07/vote-contest-rumahku-syurgaku.html

Kowang perlu mengundi seperti
SAYA VOTE " 1 "
tak susahkannnnnn.....


tarikh undi dari 16hb hingga 18hb je tau

okey.. mengundi adalah HANYA BOLEH MENGUNDI UNTUK SEKALI SAHAJA...
dan sesape yang sudi undi aku tu, aku akan poskan sebenier kecik untuk kowang sebab susah payah kowang undi untuk aku so tak salah aku kongsi kemenangan aku ngan kowang kan... itu pun kalo aku menang la muahahaha
sayaaaaaaaanggg kowanggg


post signature

17 luvbites:

neezareef said...

ade limit x nk vote bpe byk..salu kan limit 2x undi ke atau sorang leh undi 2blogger belainan ke..takkan tade syarat vote kot

messyremo said...

wah...

meh saya tolong vote utk akak byk2..

jgn risau kak~

messyremo said...

lagi satu kak,bole vote byk kali?

kang kne block plak..hehe

atty's said...

wokeh na..kerana ku sayang kan ko..i will vote u..lah ..muaaah

Farasela said...

sy dah vote...pasti menangnyer...ramai tau vote akak...chaiyok!

neezareef said...

tp aku dah vote pn :p

POSH76 said...

aku pun nak tanyer gak leh ker undi bnyk kali...kalu mau aku undi bnyk2 pun bley no poblem tp itu hadiah pun mau wang besar2..hehe

ninie said...

ena, kita dah vote awakkkk... leh menang nih.. ramai yg vote...

mama tisya said...

dh vote...nanti 26july vote utk kita plak tau..good luck

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sudah vote....hehhehhehe

achee_b165 said...

okies, utk akak bole ajer~

~p-na mama oja~

zue @ annaleeya said...

ena...
aku dah undi..
chaiyok chaiyok..

mama double A said...

ok sya vote ye

mamadanish78 said...

bagusnya kawan2 ena ni kan...
baru la nmpak mcamana sayangnya diaorg kat kita...wakakaaa...
jgn sayang ada makna sudaaaaa...wakakakaa
good luck

mamadanish78 said...

TAHNIAH ENA!!!!!!!!!!!
ANDA TELAH BEJAYA MENDAPAT UNDIAN TERTINGGI.....:)
TUNGGU HADIAH DARI mamaD ye.......
tp kena antar butiran dulu kat email mamaD

atty's said...

ena..aku dtg nak ucapkan tahniah..na..u is the winner

leadleedeea said...

sorry kak..lead x dpt nak vote coz x sehat n x on9...anyway, tahniah ye kak..menang gitu..rezki baby girl kan kak? ehehehee