::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 21, 2009

Ke Hospital Pakar

Semalam aku coti ke spital Pakar...
Dun weri sebab aku takde pape cuma biasala.. nak tengok pape yang patut.. almaklumla baby ketiga ni pun kena bedah jugak so terpaksala tengok perlu ikat atau tak.. parut ok atau tak.. tahap kesihatan aku camne kan kan kan..

Memula tu p dulu singgah kat opis hubby aku..
Aku dah awal btau dia yang dia perlu coti 20hb tu tapi biasala dia, ske wat keje last minute.. laki memang camtu kan kowang, ske wat keje last minit ahaks
dalam dia settle a few things kat opis dia tu, sempat gak la aku wat taik mata dalam keta kui kui kui... Aku kan 'mata buruk' (bak kata mak aku sebab kuat tdo) wakakak ampehhh...

Dalam kul 8.30pagi baru sampai ke spital pakar ni...
ikutkan appointment kul 8pagi tapi okla tu kan, bukan aku sowang je... ramai upanye hamba2 Allah yang peknen ekekeke

Red in black or black in red? ihiks...
kat sini aku cuma ditimbang n amik tekanan darah jek..
Seperti biasa, tekanan darah aku still rendah aduhaii tapi harap2 janganla truk masa bersalin nanti, mati aku huhuhu

Dek kerana kebosanan yang melampau, baru aku tingat aku ade kepit kuku dalam handbag so apelagi..tik...tik...tik..tik... selamba jek aku ketik kuku kaki dan tangan.
Hubby aku ni dah tersengeh2 sambil dok sigung2 aku sebab bunyi kuat sangat tapi aku wat dek jek wakakaka
wat plak bile time korek taik kuku tu... selamba je wakakakaka hampeh tolll aku ni...

aduhaiiii lambat lagi weh...
no aku 1026.. satu nombor yang dipanggil pun amik masa 10..20minit, camne tak ase bosan huhuhu

Mujur ade hubby yang menemani ku..
lehla tuko2 cite, sakat dan kutuk mengutuk orang yang lalu lalang muahahah
tu la yang aku ske ngan hubby aku ni, sekapla biol cam aku ihiks...

Pertemuan aku ngan doc dengan ditemani hubby tersayang amat trajis skali huhuhu
Bukan pe, doc tu cam marah n paksa2 plak aku suh ikat walhal ramai yang btau jangan ikat sebab aku masih muda lagi...
Doc menakut2kan aku dimana takut prot aku truk la.. rahim aku pecah la.. ini la itu la...
Doc plak men perli2 kononnye kalo aku nak banak 10..20orang lagi pun takpe, tapi pe jua risiko nanti dia takmo amik pedulik..
Aikkk.. pakar cakap camtu ke...
alahaiii doc wehhh.. aku ni bukan bangang sangat malah aku ni bukan binatang weh.. skali branak/bertelo sampai 20..30 bijik...
abis kurang aku nak lagi la sorang dua sebab peralatan skang ni canggih manggih so leh dah banak sowang dua lagi wat plak kalo kali ni aku dapat anak pompuan.. sure la aku nak try lagi nak dapatkan baby boy kan..
hubby aku dah nek hot..so sblom dia hot ngan doc tu better aku chow cepat2 hehehe

Pas settle sume tu, aku ajak hubby aku makan kat kantin spital tu..
nyumnyumnyum....
selera tapi pedas huhuhuhu

Eksyen amik sambal belacan tapi tak sentuh pun sebab kuah lemak cili api tu pun dah pedas, nikan plak nak makan sambal tu.. mau terloncat2 baby aku dalam prot ni hehehe

Ermmmm untuk makluman kowang kan...
tarikh aku branak dipercepatkan seminggu..
aku dikenakan masuk spital pada 12hb Ogos 2009 dan automatik aku dah tau tarikh lahir baby aku iaitu pada 13hb Ogos 2009 hehehe
Ingatkan nak request tarikh 21hb Ogos sebab sebab ahhh biar aku je tau sebabnye sebab nak trangkan kat kowang, aku pun tak reti ekekeke tapi doc kata takle bagi aku 40minggu, takut aku terbersalin awal so dia bagi tempoh 39minggu jek...

Aku rasa dah tak sabar tapi dalam pada tu ase takut2 pun ade huhuhuhu
Doakan aku dan baby selamat dan sihat ye kowang...
Dua bulan la aku stop memblogging huhuhu


post signature

8 luvbites:

Neeza.Areef said...

eeii..kuang asem je doktor pakar kemenda ckp gitu..langsunggg x profesional...

kiranye cam x membantu je ko pg jmpa pakar tu ek...sian ko

myQza said...

ha ha ha ha.. hampeh .. sempat lagi ketip kuku.. ekekekke.. mesti bengang cleaner hospital tu kalau nampak.. ha ha ha..
aku harap semuanya okey! :)

attyfir said...

ena..ko sungguh jelita ngn tudung tu na..terserlah ..kejelitaan ko .ikhlas ni aku puji.

ninie said...

hehehehe lawak la ko ena... kat spital pon leh ketip kuku....sabarlah ena... org mmg pandai cakap jek yang merasa kita .....

ღ lienurulz ღ said...

oh akak kena operate ke..
nurul doakan agar segalanya dipermudahkan..
moga kak ena dan bb selamat..Amin

Unknown said...

neeza
tula za, aku igt dia leh membantu tp ampeh huhuhu.. sape nak bantu aku ni uhuks

tED|
cleaner tak bengang tpp org yg dok depan bengang sbb kuku asik melayang kat dia jek wakakaka

atty
erk! atty, ko dh makan lom? kalo lom meh aku banjer SR meh hehehe

ninie
tula ninie, nk jek aku suh dia ikat bini dia, baru dia tau pe yg aku rasa huhuhu

nurulz
thx nurulz..akk pun doakan nurulz n baby sihat sentiasa

Lina said...

app aku dgn doktor pakar tu pun kat sini jg rasanya... klu jumpa doktor yg sama yg ko jumpa tu matilah aku dahlah suami tak masuk sama

Farasela said...

apa le doktor tu menakut nakut kan akak...wat derk je...amik sikek2 dah le...Insyaallah...Allah Maha Berkuasa...slumber gak yek potong kuku...hehehe...hubby akak open minded le...leh jek amik gambar dimana-mana...hehehe...