::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 29, 2009

Pengganti Ibu

Inilah dia pengganti Ibu kelak..
Blogger yang tegar
Dimana2 men laptop..
Celik mata trus men laptop

Tgk jari telunjuk tu... kes tak pakai mouse tu, ade gaya tak ekekee

Perghhh siap geget jari lagi tu..
Tgk posing ade klessss

Cara pegang mouse pun kless
Oh ye, alas tu dibeli khas buat anak2 dara aku yang ske Minnie..
Tu pun mouse skang dah rosak siap request nak mouse Minnie lagi..
Adeh la.. sian la Abahnye sebab sume nanti barang2 pompuan belaka..
Tu la nasib ade ramai anak pompuan ekekeke


post signature


4 luvbites:

Farasela said...

comel jerk gayanyer...nanti ms pantang, suh le anak2 update blog...hehehehe....comel minnie...brg2 anak2 pompuan mmg comel2...

leadleedeea said...

adik2 lead semua pompuan..xpe kak..anak pompuan nih rajin...heheheheee tul tak?

ninie said...

wah anak dara tak mcm anak bujang....anak dara tertib sket....

Ena Qaisya said...

farasela
ho yela.. pastu asik dok masuk muka Ibu dia yang cam nenek kebayan jela dalam n3 nnt :P

lead
rajin? huhuhu ade masanye lead wehhh

ninie
tertibla sgt ninie oi.. ngalahkan anak laki ade la ihiks...