::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 16, 2009

Sronoknye....

Wahhhhh sronoknye aku ase..
mana idaknye.. pezen yang kunanti2kan akhirnye sampaiii...
Sape yang kasi?

Mesti la AKAK PS yang kasiiii..
thanx kak....
comei n ena ske sesangat ihiks...
ekceli pezen ni aku dapat sebab aku menang contest dia, bukan dapat sesaje tau ihikss..

Ekceli aku terpaksa guna alamat opis hubby aku sebab aku kan baru masuk opis baru so segan la awal2 dah ade courier kan hehehe
ha ko! akak PS bg kotak berLOVE... mujur takde orang 'kaco' hubby aku sebab asik dapat pezen siap berlove2 lagik ihiks...

Akak PS tak lupa jugak sertakan kad kecik buatan sendiri..
so cuteeeeeeeeee la kak
mentang2 ena boncit cam Garfiled tu, tepek gambar dia ek ihiks

Pe yang Akak PS kasi?
v
v
v
v
v
v
v
v
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cantek tak....
diary koooooo
dah lama tak nulih diary ni...
last nulis masa bercinta dolu2 ekekeke

tapikan kak, ade peristiwa tragis yang telah berlaku bile ena balik umah semalam uhuks...

kalo kowang tengok kat atas, ade satu jek rama2 tepek kat buku tu kan tapi semalam huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rama2 dah jadi duaaaa

pastukan..pastukannnn
ade mangga n kunci kecik kat dalam buku tu...
bile tengok, sume dah jadi dua n plastik dia ntah kemana..
Ikutkan buku tu pun masih berplastik tapi plastik pun ntah kemana jugak
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kijaaammmmm sungguuuhhhhhhhhhhhhhh
Ni leh wat beta murka camnih

nak tau tak sape yang buat ni?

Inilah dia budak yang amat notty itew..
Bile aku marah n tanye dia nape dia wat camtu, dia ngan muka slambe leh cakap 'biar r' adeeeeeehhhhh mendedehhhhhhhh ati Ibu ko ni nakk..
kalo la org len, dh lama dh Ibu lambung, harap je ko...
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
mujur dia tak koyak buku ni kalo idak mau aku meraung nanes uhuks...
Anyway thanx again kak ye...

post signature

8 luvbites:

sweetfiza said...

best je dgr jawapannya itew...
" biarr rrr "
hehehehe...

<< s| tED| >> said...

pezen ari jadi ko?

neezareef said...

siap matching tu raerama nye

Farasela said...

ok le tu dpt diari...menang apa yek?bebudak biasa le kak, jwpan 'biar rrrr...' tu mmg ramai je yg tau...

atty's said...

WAKAKAKKAAKA..AMIK KO..BIAR RRR..EHEHEHEHE

~~ciklinn~~ said...

wahh bestt tu dapat baterfly lagi...

wei aku vote hokehhh

ninie said...

hehehe..lawak la anak dara awak tu ye ena, dari nak marah terus x jadik ek...

PerantauSepi1306 said...

fuiyohhhh... hebat dairi tu bleh duplicate brg2nye.. hehehhe tp jawapan 'biar r' tak bleh tahan dengo.. hehehehe.. takpe pakai je gam uhu lekat balik ena ;D