::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Monday, July 13, 2009

Pg Yg Gelap, Kini Sudah Terang

ekekekeke
n3 kali ni bukan aku nak nyanyi ek sebab aku tau sore aku sombangsehhhh... so nak kowang tengok pe yang aku nampak pagi aritu...



erk! kowangggg.....
Bukan aku suh tengok moto or keta tu ek...
Bukan jugak aku suh kowang tengok kesesakan dipagi ari...
Tapi aku nak suh kowang tengok bulan yang bolat lagi besar itew..
Mayb la dipandangan mata kowang dan digambar ni tak nampak besar tapi siyes kowang, aku tak tipu huhuhuhu
besar giler bolannye, ibarat cam nak telan jek aku bile aku makin dekat tapi tak dekat2 gak kan...
kowang penah tak tengok bulan camni?

post signature

3 luvbites:

<< s| tED| >> said...

wah!!! BOOoooLAt!! Sangat boolat!! ekekekek.. amek gambo sambil memandu ni..

Ena Qaisya said...

aku igt ko kata aku bolat, martah r ni ekekeke.. aku jd co-pilot jek, tak kose nak drive dah wehhh

PerantauSepi1306 said...

yeee.. pernah ena.. masa tu nak bayor tol exit ke rumah.. sgt besar dan booooolaaaat tapi kejap je selalunya.. bila dia dah niak tinggi sket dah nampak normal dah... hmmm mcm2 kan di akhir zaman nie..