::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 30, 2009

Pezen Utk Baby

Aritu p la bekpas ngan ex-opismate kan dan tak semena2 dia kasi baby aku pezen...
Nak tau sape dia dan pe hadiahnye?
meh kiter tengok
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ha ni le dia
dia pun ade blog gak tau...
sila layari blog dia di
http://azlinamy.blogspot.com
meh aku cite serba sdikit tang dia..
Dia ni geng bowling aku tapi yang tak sangkanye tuuu.. bile dia peknen, rupanye aku peknen gak..
Bile di interbiu lahaiiii sama plak duenye...
Cam kembo plak.. Cukupla aku dah kembo ngan anak dia (nama sama) tapi kali ni kembo ngan mak dia plak..
Tapi dia branak di swasta so tak mungkin dok sbelah katil aku kan sebab aku hanya mampu branak di spital kerajaan jek uhuks...

Ni baju yang dia kasi pada baby aku...

Dan ini jugak...
chumel sioootttttt... kaler pink n pepel plak tu.. cam tetau jek aku minat kaler2 cenggitu...
Kalo la baby yang kuar ni laki, taktau la (cehhh mengharap lagi baby boy tu muahaha poyos giler!)

Anyway thanx Lina...
Nanti kalo ko branak n aku tak sempat nak lawat, aku pas ke laki aku pezen buat baby ko tu ek...

murah rejki baby aku..
Blom lahir lagi dah ade 2 pezen untuk dia..
Mentang2 aku kata belikan baby aku 3helai jek baju, ramai bagi dia baju ek ihiks..
Anyway thanx kalian...


post signature

9 luvbites:

Neeza.Areef said...

murah rezeki baby lom lihat dunia dh byk presie

Farasela said...

Btul le...comel2 baju nyer...mesti comel biler baby pakai yek...baby gurl mmg byk pilihan...cute miut sumernyer...

Lina said...

wehhh malu aku... pezen x seberapa jer kebetulan beli masa beli brg baby lgpun takut x smpt nak ziarah2 nanti hehehe... eh mana tau aku pun bersalin kat hospital gomen gak nanti

messyremo said...

hehe..
best btol..lom kuar lagi dah dapat pezen


nnt dah beso jgn nakal2 plak ye~~hehe

sweetfiza said...

wah murah rezeki baby ...

psstt....sama la kita still harap baby boy ...heheeh....

Unknown said...

neezareef
tula za..harap2 ade gak pezen dr ko utk baby ni nnt muahahahaha

farasela
hehe tu org kata tak bape ralat ngt tak dpt anak laki tp kalo tak dpt anak pompuan, ralat gile ihiks...

Lina
hahaha yolah tu kat spital gomen :P alaaa aku appreciate tau.. comei gile baju2 nye.. mau bby aku kuar nnt trus aku pakaikan ahaks...

ima shhs said...

behh...nyer dpt baju baby...padahal baby still dlm prut..huhuhu...

Unknown said...

meesyremo
bby akk tuntut pezen dr omar leh ihiks

fiza
tula.. moga2 dptkan fiza ihiks..

ima shhs
hehe rejki baby la ima

ninie said...

wah dah dapat adiah baju dah... murah rezeki...