::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Tuesday, July 28, 2009

TAG ke-38

Pssstttt TAG ni aku cuwik lagi tau ekekeke
Kali ni best sket TAGnye.. mengenai Tarikh Lahir Hijrah
Mesti ade yang taktau lahir bile kan.. so jom kiter try...

How to do this tag?
1: Nyatakan birthday anda yang telah diconvert melalui Website ni
http://www.islam.com/islamicdates.asp
aku letak ngan anak banak aku skali ek..
Aku - 1 Syawal 1398
My Hubby - 22 Jumada I 1397
Kakak - 23 Rabi II 1424
Adik - 20 Jumada I 1426
(Psstttt aku tak fhm la Jumada n Rabi tu huhuhuhu)

2.Nyatakan interesting facts yang dijumpai
pe yang aku jmp ek... ntah.. tak jmp pape yg menarik pongggg

3. Tag others that you like to know also can.. :)
Sape2 yang tingin tgk tarikh lahir Islam dia, try la wat...

P/S : TAG yang paling pendek dan ringkas penah aku jawab ihiks..

post signature

6 luvbites:

Farasela said...

Rajin menjwb tag ye...bagus2...

ima shhs said...

ena,

jumada tuh jamadil awal

rabi ll tuh rabiul awal

...lalala...

myQza said...

jumada jamadil awal kot..
rabiulawal..

HASNAH said...

Ena apo la ko nih..tu pun tak tau...jumada I tu-jamadil awal la dan Rabi II tu-Rabiul Akhir...he...he...

chamizah said...

Ena, psl Jumada & Rabil tu.kan ade kt situ Jumada I=Jamadil Awal, Rabil II=Rabiul Akhir..kan.. sbb Jamadil ade 2, Awal & Akhir..same gak ngn Rabiul..ade Rabiul Awal & Rabiul Akhir..

Unknown said...

farasela
time mood ade, jawab sebanyak mungkin ihiks

ima shsh, tED|, Hasnah & cha
oooOOooooOOOoo nampak ngat aku bebal kan muahahaha