::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 23, 2009

Award dr POSH76

Award ni aku dapat dari POSH76
Siap dia komen aku 'EnaQaisya (Brutal gak preggy mummy ni)' muahahaha ampeh toll!!!!

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award
1. Dak ni ske komen blog aku
2. Dak ni jugak ske klik2 kat chatbox aku hehehe
3. Dak ni brutal, baru add aku dh cam 40tahun kenal muahaha
4. Dak ni dok Selangor
5. Cuma aku konpius, dia ni dah tawen ke lom (sila jawab kekonpiusan aku ini posh
ekeke)

Note down 10 interesting facts about yourself or your hobbies
~ Penyegan tp bukan pemalu tau ihiks
~ Ske makan tolat n ayam
~ Brutal n slamber
~ Ske mendengar dari bercakap
~ Sensitip tp try wat dek
~ Ske memblogging
~ Cepat hot tp cepat cold
~ Ske jalan2
~ Ske men bowling
~ Ske spend time wif my family (aci gitew?)

Pick your 10 most deserving recepients and describe them
Wokehh... aku nak dermakan award ni buat :-
~
Atty (dak sekapla ngan aku)
~
Neeza (dak yg ske ijooo)
~
tED (dak gile ke kucen ihiks)
~
Eryn (dak brutal hehehe)
~
Farasela (businesswoman hehehe)
~
Ima SHHS (dok dkt ngn aku tp tak penah jmp)
~
Lina (ex-opismate, windu huhuhu)
~
Ninie (rajin gak komen aku)
~
Messyremo (baru tau dia ni laki muahaha)
~
Cha (br kenal tapi dah mesra hehehe)

ok dah settle!!!


post signature

4 luvbites:

attyfir said...

thanks na....nanti aku tepek eh .

Farasela said...

thankz bg award nie...tp utang dulu sbb sy bz sesgt kat opis nie...poning kepala den...manyaknyer keje!!!!

ninie said...

terima kasih ena.... aku terharu ko pilih aku amik award nih.. tapi aku dah jwb tag n amik award ni dulu dari fauzieah... anyway, thanks igt kat aku...:)

Unknown said...

atty
tepek jgn tak tepek

farasela
hepp mana bole utang2 :P

ninie
poyos la ko ninie :P.. takpe kalo ko dh ade