::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 2, 2009

Futsal

Aritu teman hubby men futsal..
ikutkan malas gak, bek aku dok umah luruskan pinggang tapi disebabkan pas men futsal, kitaorang nak p umah kakak hubby so aku ikut jela...
memula ingat bosan sebab aku tak penah tengok hubby aku men futsal or p gelanggang futsal pun...
Dulu memang penah plan nak men futsal tapi tak berkesempatan sebab aku dah ter'eksiden' dulu ekekeke so harus pas abis berpantang, aku try nak men futsal ni ihiks...

cuba teka yang mana satu hubby aku?
yang baju puteh tu le....
uih syok gak upanye n paling syok nak tau pe...............

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
sebab kawan hubby aku yang ni pun join...
alahai kabur plak gambarnye...
dia ni kalo ade dia, mende yang kusam leh jadi ceria....
tengok dia men leh membuatkan aku ase nak terbranak situ gak... kelako yang amat!!!
Siap tergulling2.. men tarik kaki la.. pastu berlanggar la..
bab dia lari tu jek wat serun takut tak sempat nak break ekekekee

Adik pada mulanye amat pemalu....
dok senyap jek kat sbelah Ibu tapi bile dah lama2.. ha koo! tak senyap duduknye..
siap lari sana sini ngan Kakaknye

Dan Kakak makin beso, makin pandai bergaul.. Dah tak tersipu2 cam dulu2..
Tapi Ibu harap jangan la sampai taktau malu plak..
Ibu lebih ske anak2 Ibu pergi sesuatu majlis, dok sbelah Ibu..
Ibu tak ske jenis yang terkinja2 sana sini n susah dikawal tu...
Harap2 anak2 pompuan Ibu tak camtu k sayang....



post signature

1 luvbites:

Unknown said...

ingat ko main skali....hehe