::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 9, 2009

Men bowling

Weekend baru ni hubby aku ajak teman dia p men bowling..
Ikutkan aku maleh bebeno sebab huhuhuhu aku pun tingin gak men bowling...
Last men bowling masa aku tau aku dah peknen 7minggu...
brani tak aku? hheheheh
ikutkan kali ni pun hubby aku ajak aku men berpasangan sebab 11hb ni opis dia ade wat lawan bowling so dia agak terkilan aku ni tak join, orang len sume bawak pasangan masing2 n leh dia suh aku men... ampeh toll!!!
dia ingat aku tak tingin ke... nak sesangat cuma aku takut akan memudaratkan kat kandungan aku almaklumla kandungan dah nak masuk 9bulan..
kalo branak 7bulan takpe ni branak dalam usia 8bulan lebih hishhhhh gerun akuuuu

penyokong yang setia
Akak PS, pasan tak baju saper yang drang pakai tu? ihiks...
ekceli baju Adik besar gedabak tapi still dia nak pakai gak..
kat sini sejuk giler sampai menggigil Adik..
Mujur r bahang badan aku kuat so aku panaskanla dia heheheh

Oh ye, hubby aku ajak adik dia men bowling..
Masa ni sessi warming up...
cehh cam la bole menang :P

Aksi balingan pro hubby aku cheeewahhhhh
hubby aku ni men bola curve n adik dia men straight ball sama la ngan aku...
ermmmm cam leh wat CONTEST jekan banyak mana pin yang jatuh ihiks..
Nanti r... aku rajin aku buat hehehe

Nie plak balingan adiknye...
bole wat contestkan kan kan
sabau..sabau..sabau...
wat amsa ni kat opis baru susah tol nak layan blog n nak pos pezen.. opis dulu senang so gimme more time nak buat sume tu k...

nie bukan kawan aku malah bukan kawan hubby aku gak cuma aku nak cite kat kowang yangmana pompuan tu aku ase cam boncit jek prot...
memula musykil.. dia ni peknen ke atau prot dia memang boncit tapi bile tengok dia slalu ngat dok gosok2 prot dia, kompom dia peknen..
agak2 aku dalam 4..5bulan jugak la tapi berani tol dia men bowling..
men tu bukan slow2 tapi buat cam biasa jek aksi2 dia men bowling.. nek serun akuuu tapi len plak ngan hubby aku... dinaiknye kening kononnye pk aku leh la men bowling nanti..
tahikk dia!!!
kang bowling ntah kemana... baby ntah kemana..
alik2 nyawa aku yang putus huhuhuhuhu

Kakak dan Adik pada mulanye dok disisi aku sebab kat area tu ekon dia punyela kuat akhirnye pergi gak dok kat situ...
aku yang bahang kuat ni pun tak mampu dok bawah tu... sjok gilerrrr

anyway kemenangan berpihak pada adik hubby aku..
atas alasan hubby aku dah lama tak men boling.. last men sama ngan aku le n adik hubby aku men slalu ngan pak mentuanya...



post signature


4 luvbites:

myQza said...

kalau pompuan yg peknen tu terberanak.. kamu lah jd bidannya ..ekekekeke

seumur hidup aku tak pernah main boling. bola boling tu pun aku sekadar raba-raba aje! ekekekekeke...

Unknown said...

nasib baik ko tak main...tak pasal2 banak kat situ....bestnyer main bowling....

Farasela said...

seronoknyer men bowling....nanti kiter jumpa, men bowling yek...saya sefamily hantu bowling...baru2 nie gak ada gak gi men bowling...curi2 g pas site visit...sblm tu last sy men bowling, ms x tau yg sy dah pregnant 1 bln, anak pertama...leh lg men boling...mana taukan...seronoknyer..nk men gak!!!

Neeza.Areef said...

wahh..beran la dia men bowling time preggy...

jgn cr nahas ko ena sia2 jewww