::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 8, 2009

Hijau + Pink

Pe yang ijo + pink?
ekceli tak berjanji pong cuma satu kebetolan....
malam tu nak p tapau makanan mak alang2 kitaorang makan jek kat kedai tu...
bile tengok2 eh! tema baju ijo + pink.. tantek r plak ihiks..
ekceli Adik pakai baju belang2 ijo n pink
Abah plak pakai baju ijo...
Kakak pakai baju pink
dan Ibu pakai suar ijo hehehe

tema ijo + pink kan kan kan hehehe

oh! ni air yang biasa di order..
Dah tak reti nak cuba minum air len ekekeke

Si pink n si belang ijo + pink

wahhh nak interprem gak tu..
amik kaler baju Abah n tudung Ibu cukupla..
tu pun Ibu dah marah2 sebab suh Kakak snap cepat sket.. malu kat orang nanti pe plak kata orang, stakat kat kedai makan pun beria nak amik gambo kan ekekekeke

Sebagai bukti cheeewaahhh poyo jek nak kena berbukti2 kan ihiks...
Ibu bertudung dan bersuar ijoooooooo

3 branak ni harus berposing
pe yg kami makan?
takyah r..makan biasa2 jek...

aku bukan nak tunjuk pe yang aku makan tu licin cuma kowang pasan tak kilat2 tu pe..
ekceli aku kurangkan ais batu so sume ais batu aku letak dalam pinggan yang aku abis makan tu n kowang nak tau tak, ia bukan satu pembaziran..
kerana pe? keranaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

dak baju belang pink n ijo ni telah memperabihkan ais2 batu yang ade dalam pinggan tersebut
Adik...Adik... Ibu beria order ko makan alik2 ais batu yang ko inginkan...
Camne nak baik batuk tu oiiiiiii
aduhaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


post signature


6 luvbites:

atty's said...

tapikan ena..lawa gak ijo + pink kan

sweetfiza said...

nak pi makan pun siap ada tema tu ...
heheheh...
Walaupun tidak disengajakan....

Makan sampai licin yer ena ....
ye la tgh memboyotkan ...
diet2 ni tolak tepi je ...

neezareef said...

fuyo ade tema g mkn..hihi...siap bukti tuh..bgs2

ya Allah adik suke air batu gitu jew

<< s| tED| >> said...

wah!! Air juga ada 3 kaler.. ekekekee

ibu_umairah said...

anak akak suka makan ais?tak ngilu ke gg......

POSH76 said...

wah sedondon gitu..hehe