::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 3, 2009

Malam preparation

mujur kazen aku datang tolong aku n hubby untuk preparation besday party QAISYA esok.. kalo idak sian hubby aku buat sowang2...
kalo nak harapkan aku
aduhaiiiiii dah tak larat wehhhh
buat keje sket duduk.. buat keje sket baring...
kaki 'gajah' aku ni cam dah semakin berat... tak larat aku

abaikan keseksian hubby aku tu ek ihikss...
biasala, malam preparation mestila tang tiup belon n gantung2 kan...
masa ni muka hubby aku yang cuak takut belon meletop...
maklumla, ni belon yang tebal tu.. bile meletop mak aiiii kuat giler...

ha tu la dia kazen aku yang sudi menolong..
thanx Dan.. nanti kak ena bagi upah ek ihiks...

mujur ade assistant yang sudi mengepam belon hehehe
tahun ni memang simple je buat sebab masing2 tak larat
tu pun mujur ade yang sudi membantu...
nak tengok hasilnye? tungguuuuuuuuuuuuu n3 akan datang ihiks...

UPDATE!!!
alaaa nama pun n3 basi... bukan esok r tapi minggu lepas huhuhu
i'm sorryyyyyyyyyyy

post signature

6 luvbites:

Ayen said...

Napelaa tunjuk gambar abg mcm tu,nanti ramai plk yg terpikat.hahaha...

neezareef said...

wakakakak en ayien pkai suar katok jek..kekekekeke..sambil menjadi man belon seketika

neezareef said...

aaahhhh...

man belon punye...


ekekekekekekekek =D

<< s| tED| >> said...

esok ek?? wah!! Musti meriah nI! Makankan aku kek barang sepotong!!! ekekekeke!!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

aiyoo bro ayen...
manyak seksi wooooo

sib baik kurus....hahahha

esok ada besday party?

tak hajak pun....majuk arrr...
hehhehe

Farasela said...

nampak cam susah nk tiup belon nyer...tebal lak belon tu...compom pancit saper tiup...pam je le...