::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Friday, July 10, 2009

Penyokong Futsal

Skang ni kalo takde aral melintang, tiap2 ari Rabu malam, hubby aku kan men futsal ngan kengkawan dia....
Kalo aku rajin, aku dan dak2 ikut le...
Kalo idak, dok umah je la...
So kali ni walaupun tak larat tapi ske tengok drang men, aku dan dak2 ikut le....

Penyokong setia Abah yang tegar..
Dok panjat pagar la.. lari sana sini la..
Aloooooooooo aku ni ade anak pompuan ke anak jantan ni huhuhuhu

Hehehe aku nak interprem gak....
Nampak tak botol air tu?
Besar banget kan...
Tula air laki aku bila dia dah lelah mengejar bola sana sini ihiks...

Kali ni tengok futsal cam sakit mata jek sebab asai bola sampai ke gol lawan kompom ase cam silau2 mata..
Pe yang menyebabkan jadi gitu ek...
Fuyyoooooooooooo... kasut kilat kaler biru yang berharga RM150.....
ye ke? muahahahahaha

saper empunye ni ek..

Oh! abang botak yang punye rupanyeee...
abang botak ni penjaga gol, tapi tetap tewas gak menahan bola dari dibolosi walaupun kasut kilat mana pun ekekekeke

team hubby yang tengah rehat...
ade lagi tapi aku snap yang ni jek la

perghhhhh encemnye lahaaaaiiii
sape punye hubby la tu ek...

klesssss baju..siap ade nama AYEN n no bertuah lagik tu.....
Ekceli tu baju futsal drang
anyway best tgk drang men...

post signature

5 luvbites:

neezareef said...

seb bek kt jersey x buh 'ayen muda' klu x sure ramai awex2 tergila2..

awas ena sesah aku ngn parang!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tu dia...
bro ayen dah t shirt 05 nyer

hahhaahha

<< s| tED| >> said...

jadi pom pom gurl ek? kena minta upah dari abah derang ni.. ekekekeke

ninie said...

sonoknye gi tgk cik abg men futsal..

Ayen said...

Buat Sygku,tengQ coz puji abg ensem,hahaha...Buat Neezareef plk,tu yg xnak buh 'ayenmuda' takut jd mcm awk ckp tulaa.hehe...