::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Wednesday, July 15, 2009

Perkembangan aku+baby

Ermmm perkembangan aku ngan baby skang makin sihat dan baby makin aktif...
Kekadang sakit dibuatnye kulit prot aku ni bile dia bergerak.. memang aktif giler..
agaknye dia men lari2 dalam prot aku ni kot sebab kekadang leh serentak bergerak kiri dan kanan.. Mujurla bukan kembo, kalo idak lagi truk gamaknye drang men berlari2 n men pondok2 ekekeke...
Ekceli bulan lepas aku kena dok ulang alik ke klinik seminggu skali sebab air kencing kotor...
tensionnye lahaaaiiiiiiiiiii...
start yang jadi kencing kotor tu masa aku demam truk tu... then pas pada tu susah tol nak elok kan air kencing tu.. terpaksala berkorban kurangkan minum air manis, banyak minumkan air masak walaupun terpaksa berulang berkali2 ke tandas huhuhuhu..
pas kotor tu..ade plak kuman alahaaaiiii... ni yang serun ni sebab nurse kata leh effect pada kandungan tapi yang peliknye doc kata ok jek.. takde masalah pape pun...
yang pasti 2minggu lepas aku p, air kencing aku dah 'cantek' so aku skang mula kembali minum air manis muahahaha... tapi masih kurang minum minuman berais sebab aku nak baikkan btol batuk aku ni...

Kandungan aku dah cecah 8bulan lebih dan dalam sebulan lagi due aku...
tapi rata2 orang kata prot aku dah tron sangat..
Dan aku cepat mengah dan letih sangat..
Kekadang tu rasa cam dah tak larat je nak berjalan n bawak prot ni walhal kalo ni prot aku kecik dr ngandung si QAISYA tu...

Kaki aku jangan dikira la... bengkak cam katak kembung huhuhu
Tak reti nak tdo kaki ke atas sebab cam ase kekok jek walhal sblom peknen dulu memang ske tido kaki lapik bantal ekekee..

20/7/2009 ni aku coti sebab nak jumpa doc pakar.. kat situ doc tu akan menetapkan yangmana aku masih leh branak baper orang lagi n kalo idak, kena ikat..
Atas nasihat ramai orang, drang tak bagi ikat sebab ermmmm perlu ke aku cite dalam ni ek.. takyah la ek.. sebab aku ase kowang pasti tau terutama kaum2 Ibu ihiks...
tapi dalam pada tu, nurse tu menakut2kan aku kononnye kalo lekat lagi, takmo bertanggungjawab kalo pecah rahim la ape la huwaaaaaaaaaaaaaaaa
camne ni ek...
Pe pendapat kowang?
adakah ikat tu satu paksaan ataupun pe? huhuhu
sebab masa aku branakkan Adik dulu, ade akak tu kata punyela sakit bile doc ikat huhuhu takut wooooooooooooooo


post signature

7 luvbites:

Neeza.Areef said...

ayo...ko ni wat suspen jew larr...
kt sini ade member sorang tu anaknye rapat sgt dah ikat..muda lg lom 30pn ko..anaknye rapat smpai 4 org ha

ko g la gynae btl2 tanye mintak nasihat btl2

ninie said...

iskh ape la nurse tu ckp cam tu..ngeri jek dengo...

Farasela said...

uuuuu...urat2 kaki dah naik...takut yek...sabar yek...dah time nie...take care yek...

Lina said...

eii mane boleh takut2kan org cam tu ape lar nurse tu... apa2 pun jumpa doc pakar tu dulu dgr ape dia ckp... negatif & positifnya... klu dah membahayakan nyawa ibu nanti baiklah ikat tp klu still boleh xyahlar ikat

Unknown said...

neezareef
za, ko tau tak kalo kita ikat masa muda, masa bersama ngan hubby, len rasanye huhuhu

ninie
huhu tau takpe.. aku lg ngeri uhuks

farasela
sbulan lg dik... berdebar gak ni huhuhu

lina
masalahnye aku taknak ikat muda2 ni.. huwaaaaaaaaa... tp bile dia ckp camtu, dia tlh berjaya menakutkan aku huhuhu

PerantauSepi1306 said...

ena.. take care yaa.. semoga baik2 sumer hendaknya.. hmm neway naper nurse tu plak nakut2kan org... pelik btul... my sis anak 5 org takde plak pecah rahim ke apa... hmmm baik ena mintak nasihat pakar sebaiknya.. ignore je mulot nurse yg kureng tuuu

Unknown said...

urine infection tu bahayer tau...ko kena jaga diri baik2 tau...jgn over aktif sgt...hehe