::Followers::

::Click Me::

::Click Me::

Thursday, July 9, 2009

TAG ke-31

Kali ni TAG tang marah, tu pasai banyak icon marah tu ekekek

Disebabkan aku skodeng blog atty n baca entry dia yang ni so aku kena la buatkan ihiks..Ekceli masa aku skodeng blog neeza aku dah kepingin wat TAG ni tapi neeza tak TAG aku huwaaaaaaaaaaaaaa.....
ok..ok meh kiter jawab meh...

1) Bila last kena marah?
ermmm slalunye aku yang marah owang.. jarang bebeno aku yang kena marah melainkannnnn.............

2) Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh beliau.
melainkan si QAISYA tu la yang marah2kan aku ekekek tapi Ibu tatak helan wooooo...

3) Apa tindakan anda bila kena marah?
kalo aku salah, aku diam jela tapi kalo bukan salah aku, tak kose aku nak dengar bebelan marah owang tu.. time tu jugak aku herdik n lawan marah dia.. tak kira la dia tu saper n pangkat besar mana... that's me!!!

4) Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
'cinabeng!!! kecik punye hal pun sampai nak marah2 ke'..
ekceli tu dalam ati je la muahahaha

5) Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
ek eleh.. stakat bentes n pijak kaki, tak best langsung...
kalo aku mau aku blasah dia cukup2..
tampo molot dia tu kasi hancur... ske2 marahkan owang sedangkan owang tak salah HUH!!!!
erk! kejamnye aku huhuhuhu

6) Rasanya, bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada orang sekeliling kah? Atau siput tepi pasu? Atau pokok daun semalu?
kalo aku terlalu marah, aku menangis jek ekekek tapi bile pas menangis tu, aku cari la org yang tak hipokrit n sekapla ngan kiter, yg leh kiter luah n dia dgr luahan kiter tu n btau yg spatutnye.. bukan yg penuh kepura2an, bile blakang kiter, dia bantai cite kat org len plak..
yg jenis camtu, aku penyepak jek...huh' ganeh btol aku arini..
nama pun TAG MARAH kan muahahaha

7) Apakah ucapan anda kepada orang yang suka marah2?
ko ni pehal? kroje nak marah2 jek.. kalo ko marah pd org btol tahan kira, ni idak.. marah pd org yg tak spatutnye... kang tak smena2 aku plak yang marah ko kang HUH!!!!

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini.
aku nak TAG kat owang yang spesen ngan aku....
maksud spesen? ntah! kowang nilaila sendiri ekekekeke


post signature


7 luvbites:

myQza said...

Tag untuk org marah ke? ekekekeke

macam-macam!!!

ninie said...

kita pon baru kena tag.. tp lom jwb lagik nih..hhehehe

Neeza.Areef said...

hahahah sian ko ketagih nk tag x kena lak ek..

CS @ Mama AA's said...

alamak spesen tang ape?

klu nama mcm sama....

klu tang berisi pun cam same hahahaha

Fara_Adura said...

Ngengenge..fara lak kalo marah.. jangan ade orang jawab2 balik..siap le kalo ade yang cot cet kat belakang..ekeke

attyfir said...

wahahhaa..dasat..kalo ena marah.

Unknown said...

Aku cam terasa hatilaa...sbb aku mmg spesen dgn ko...tang giler2 kot...hehe...cuma today aku tak marah jadi lum ada FEEL mau buat...tapi aku nak save standby incase ada org kasik hangin sama wa...hehe